17.1.15





Ad vesperas.

V. Domina in adiutorium meum intende.
R. Domina ad adiuuandum me feſtina.

Gloria tibi ſit virginum Regina: duc nos obſecramus ad cælorum regna.

En vísperas.

V. Señora, ven en mi ayuda.
R. Señora, date prisa en ayudarme.

Gloria a ti, Reina de las vírgenes; te rogamos que nos guíes hacia el reino de los cielos.


Pſalmus 41.

Qvemadmodum deſiderat ceruus ad fontes aquarum: ita ad amorem tuum anhelat anima mea Virgo ſancta.
Quia tu es genitrix vitæ animæ meæ: & altrix reparatoris carnis meæ.
Quia tu es lactatrix Saluatoris animæ meæ: initium & finis totius ſalutis meæ.
Exaudi me Domina, vt mundentur ſordes meæ: illumina me, vt illustrentur tenebræ meæ.
Accendatur amore tepor meus: gratia tua expergiſcatur torpor meus.

Salmo 41.

Al igual que el ciervo desea las fuentes de agua, así también mi alma anhela tu amor, Virgen santa.
Pues tú eres la Madre de la vida del alma mía y la Nutricia que restaura mi cuerpo.
Pues tú eres la que amamantó al Salvador de mi alma, el principio y fin de toda mi salvación.
Escúchame, Señora, purifica mi impureza; ilumíname, para que mis tinieblas se iluminen.
Que se inflame de amor mi cariño, que tu gracia aligere mi torpeza.


Pſalmus 42.

Ivdica me Domina, & diſcerne cauſam meam de gente peruerſa: à ſerpente maligno, a dracone peſtifero libera me.
Sancta fecunditas tua diſpersat eum: beata Virginitas tua conterat caput eius.
Sanctæ preces tuæ corroborent nos contra eum: ſancta merita tua exinaniant virtutem eius.
Perſecutorem animæ meæ mitte in abyſſum: puteus infernalis deglutiant eum viuentem.
Ego autem in terra captiuitatis meæ benedicam nomen tuum: & glorificabo te in ſæcula ſæculorum.

Salmo 42.

Júzgame, Señora, y aparta mi causa de la gente perversa; de la maligna serpiente, del pestífero dragón, libérame.
Que tu sagrada fecundidad lo destruya, que tu bendita virginidad destroce su cabeza.
Que tus santas oraciones nos fortalezcan contra él, que tus sagrados méritos lo despojen de su poder.
A los que persiguen mi alma arrójalos al abismo, que el foso infernal los consuma vivos.
Y yo, en la tierra de mi cautividad, bendeciré tu nombre y te glorificaré por los siglos de los siglos.

Pſalmus 43.

Domina auribus noſtris audiuimus: patres noſtris audiuimus: patres noſtris annuntiauerunt nobis.
Quàm ineffabilia ſunt merita tua: & quàm ſtupenda miracula tua.
Quamque innumerabiles ſunt virtutes tuæ: & inæſtimabiles miſericordiæ tuæ.
Exulta igitur anima mea, & lætare in illa: quia multa bona ſunt eius laudatoribus præparata.
Benedicta ſis Regina Angelorum: & à Deo magnificentur laudatores magnificentiæ tuæ.

Gloria tibi ſit virginum Regina: duc nos obſecramus ad cælorum regna.

Salmo 43.

Señora, nuestros oídos escucharon, escuchamos a nuestros padres, lo que nuestros padres nos anunciaron.
¡Cuán inefables son tus méritos y cuán estupendos tus milagros!
¡Cuán innumerables son tus virtudes y cuán inestimable tu misericordia!
Por eso exulta mi alma y se regocija en ella, pues muchos son los beneficios dispuestos para quienes la alaban.
Bendita seas Reina de los ángeles; es a Dios que magnifican quienes alaban tu magnificencia. 

Gloria a ti, Reina de las vírgenes; te rogamos que nos guíes hacia el reino de los cielos.


Oratio.

Ave ſingulare cæli ornamentum, ſingulareq; terræ præſidium Maria: ſalue Regis æterni Mater glorioſa: gaude gratiæ perditæ inſtauratrix optatiſſima. Regina miſericordiæ, vitæ dulcedo, ad te clamo miſerabilis Euæ filius, & exul paradiſo, ne me precor auerferis ſed laborantem adiuua, pugnantem protege, vacillantem confirma: & benedictum fructum ventris tui Ieſum Chriſtum nobis poſt hoc exilium oſtende, Amen.

Oración.

Salve, María, ornamento del cielo, refugio singular en la tierra; salve, Madre gloriosa del Rey eterno; alégrate, efectiva restauradora de la gracia perdida. Reina de misericordia, dulzura de la vida, a ti clama este miserable hijo de Eva expulsado del paraíso, no rechaces mi oración y ejerce tu ayuda: protégeme en la batalla, afírmame en la vacilación; y a Jesucristo, el fruto bendito de tu vientre, muéstranos después de este destierro. Amén.  


Licencia de Creative Commons

0 comentarios: